Reklama w Google
Skutecznie prowadzone reklamy w wyszukiwarce Google pojawiają się zainteresowanemu użytkownikowi poszukującemu Twoich usług bądź produktów w odpowiednim miejscu oraz czasie. Umiejętne zarządzanie ustawieniami, które oferuje nam Google Ads, daje możliwość skutecznego targetowania reklam, przez co z naszą pomocą Twoja strona internetowa, trafi do osób zainteresowanych twoimi usługami bądź produktami.
Reklama W GOOGLE ADS ( ADWORDS )
Jako Agencja ze Szczecina zajmujemy się tworzeniem oraz obsługą kampanii reklamowych w systemie Google Ads ( Adwords ). Reklamy w Google kierujemy zarówno na Szczecin jak i cały świat. Jeśli potrzebujesz nowych klientów na swoje produkty bądź usługi, to dobrze trafiłeś. Serdecznie Zapraszamy do kontaktu
Reklamy Google Ads – Czy warto ?
Uważamy, że wybór odpowiedniej strategii przed przeznaczeniem jakichkolwiek środków na kampanie reklamowe jest podstawą każdej promocji w Internecie. Nie każdy produkt lub usługę będziemy w stanie sprzedać szybko i w krótkim czasie. Reklama w internecie to poniekąd proces budowania świadomości o firmie, usłudze czy produkcie, która zwykle wymaga cierpliwości i wytrwałości. Przede wszystkim uwagę należy zwrócić aby precyzyjnie docierać do konkretnej grupy odbiorców z naszymi informacjami reklamowymi. Jeśli mamy na sprzedaż produkty bądź usługi indywidualne, które nie są pierwszej potrzeby, to decyzje klienta nie będą podejmowane odrazu, tylko po jakims czasie.
Zalety Google Ads
Zasięg
Zasięg reklam jest nieograniczony, reklamy możemy wyświetlać zarówno lokalnie, w miejscu siedziby firmy bądź globalnie nawet na drugim końcu świata.
Czytaj więcej o zasięgu
Google jest najpopularniejszą wyszukiwarką na świecie, z ponad 1,6 miliarda unikalnych użytkowników. Posiada również drugą bardzo popularną wyszukiwarkę filmów – YouTube. Uśredniając Google przetwarza około 50 000 zapytań na sekundę. System Google Ads umożliwia wyświetlanie reklam potencjalnym klientom w wyznaczonych dzielnicach, województwach lub regionach, a także na terenie całego kraju i świata
Kontrola Kosztów
System reklamowy pozwala nam określić budżet, który jesteśmy w stanie przeznaczyć na reklamę
Czytaj więcej o kontroli kosztów
Google Ads pozwala nam na biężąco kontrolować wydatki. Nie ma wymaganego minimalnego budżetu, jednak My jako specjaliści na etapie podejmowania współpracy z klientem, jesteśmy w stanie oszacować średni wymagany budżet aby reklamy przynosiły wymierne korzyści. W trakcie trwania współpracy, doradzamy czy wielkość budżetu proporcjonalnie do wielkość rynku jest odpowiednia. Przeważnie zwiększenie budżetu wiąże się z większa ilością zapytań, na dane usługi bądź produkty naszego klienta.
Elastyczność
Elastyczność reklam Google Ads, to niewątpliwy atut, jesteśmy w stanie targetować reklamy do pożadanej grupy odbiorców
Czytaj więcej o elastyczności
Reklamy Google Ads są bardzo elastyczne w dostosowaniu, dzięki temu możemy skupić się na odpowiednich grupach docelowych i osiągać bardzo konkretne wyniki. Google Ads oferuje różne typy kampanii – od wyświetlania reklam tekstowych, reklam graficznych, po remarketing do konkretnych osób. Wszystkie z nich znajdują się w wynikach wyszukiwania, aplikacjach mobilnych, poczcie Gmail oraz YouTube lub witrynach sieci partnerskiej Google.
Pomiar i Optymalizacja
Na podstawie zbieranych danych, optymalizujemy kampanie reklamowe aby zwiększyć zwrot z inwestycji
Czytaj więcej o Pomiarze i Optymalizacji
Dzięki analizie danych zbieranych podczas emisji reklam w systemie Google Ads, optymalizujemy kampanie reklamowe, aby budżet przeznaczony na reklamy wykorzystać efektywnie. W większości przypadków, nasi klienci chętnie zwiększają budżet, ponieważ przeważnie przekłada się na to zwiększenie ilości zapytań o produkty bądź usługi oferowane przez firmę.
Postaw na skuteczność i doświadczenie
– Indywidualne podejście
– Brak długoterminowej umowy
– Brak ukrytych kosztów